Angličtina všech úrovní, v každém věku.

Rodeo

13.05.2012 15:41

    

    Lidé, které jsem potkala v Oregonu, většinou uměli jezdit na koni. Má hostitelská rodina měla také jednoho koně, takže jsem se mohla učit jezdit i já. Naneštěstí pro mě jsem stihla jen 2 lekce a pak svého koně prodali. Také se v Oregonu dají běžně potkat lidé v kovbojském oblečení, takže když jsem se na Halloween převlékla za kovboje – měla jsem džíny, vysoké kožené špičaté boty, košili a klobouk – tak má maska nebyla vůbec oceněna, někdy dokonce ani považována za masku. Ale já se cítila jako na divokém západě.

    Ničím neobvyklým není ani poslouchání country. Dokonce to byl nejoblíbenější hudební žánr mé hostitelské mamky. Nejraději měla zpěváka jménem Tim McGraw a jeho písničku Real Good Man. Vždycky, když jsme jeli autem, jsme poslouchali jeho CDčka. Jejím druhým nejoblíbenějším hudebním žánrem byly křesťanské písně. Některé z nich byly docela pěkné.

    Jednou jsme s mou hostitelskou mamkou a její kamarádkou rančerkou vyrazily na rodeo. Nebylo to nic velkolepého, ale naživo to bylo mnohem lepší než v televizi. Také se mi rodeo líbilo mnohem víc než španělská corrida, protože nezabíjeli zvířata. Mezi disciplíny na rodeu patří jízda na splašeném koni či býku, dále třeba závod na koni mezi sudy, ale nejzábavnější mi přišlo chytání telat. Kovbojové museli chytit tele kolem krku do lasa a pak mu museli svázat tři nohy – to vše samozřejmě v co nejkratším čase. Někteří z nich byli velice zkušení a tak to celé stihli během jednoho kotrmelce. I já jsem zkusila osedlat rozzuřeného býka, byl to ale pouze robotický býk před arénou. Nicméně jsem se v jeho sedle cítila jako „cowgirl“, ale v nestřeženém okamžiku vás shodí a celé rodeo skončí.

 

© 2012 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode